Alla inlägg under oktober 2014

Av Julia Karlsson - 21 oktober 2014 17:49

Hej igen! 

Jag hatar när alla ska hålla på med min bästa vän... 

Hon ville träffas en liten stund men de fick hon inte för att HON fixa kattlådan WTF de kan hon ju göra sen. 

Men varför är de alltid hon som ska göra det?

Jag lider med dig din stackare! 

Jag hoppas att hennes så kallade *plan* funkar. 

Jag sa till henne att hon skulle säga till hennes mamma att hon ville gå en liten runda bara för sig själv för att tänka på andra saker. Och just nu så pratar hon med sin mamma. Jag undrar hur de går-. 

De har pratat i 5-6 minuter nu. När min kompis ska prata med sin mamma kan ta det mellan 2-3 minuter eller 30-45 minuter. 

Men anledningen till att jag inte nämner hennes namn är för att de kan vaa väldigt känsligt för henne. 

Det finns en kille i skolan som hon gillar super mycket men han har sagt till henne att han inte gillar henne, så hon är väldigt ledsen. Men jag finns för henne. Puss på dig babe <3

Av Julia Karlsson - 20 oktober 2014 20:21

Hejsan alla!
Jag är sjuk men jag hoppas att ni mår bättre än vad jag gör. Men jag kan inte prata mera hejdå??

Av Julia Karlsson - 20 oktober 2014 20:19

Hejsan alla! I detta inlägget tänkte jag prata lite om mobbing.!
För de första till er som mobbar sluta med de, för ingen mår bra av det. De kan sluta med att man tar livet av sig eller "kutta" dig eller med en annan förklaring för kutta så betyder det men att man tar ett vasst föremål och skär sig, de ha jag gjort med en nyckel. Men gör inte de jag kan lägga upp en bild så får ni se hur jävla illa de kan bli. Men ja gör inte de för de är FAN inte bra. Ha en fortsatt trevlig/bra måndags kväll???

Av Julia Karlsson - 19 oktober 2014 00:03

Hejsan alla! 

Just nu sitter jag och min älskade bästa vän Daniella och min syster Elin i min säng och tråkar. 

Idag har vi varit iväg sen när vi kom hem så skulle Daniella och jag sälja tidningar. Det gick väl sådar. 

Men nu ska vi kolla på film tror jag. 

Filmtips??? 

Hejdå ha en fortsatt trevlig helg <3 <3 :* :* :*

Av Julia Karlsson - 13 oktober 2014 13:10

Hejsan alla underbara människor.
Just nu sitter jag och väntar på skolsköterskan. Jag ska ha en hals tablett. Jag har jätteont i halsen. ? piss off. Min tur nu....??

Av Julia Karlsson - 11 oktober 2014 13:26

Jag har inte lagt upp så mycket på min blogg för att det har varit en massa problem i skolan osv. Men just ny bryr jag mig inte jag vill ha en toppen helg vilket jag hoppas att ni oxå har haft. Vi ses sen i ett annat inlägg..??

Av Julia Karlsson - 3 oktober 2014 21:16

Hejsan alla underbar. Idag eller tja ja för 1-2 timmar sen var jag med en häst som heter Linda? hon är helt underbar. Jag älskar dig gumman?? Men imorgon blir det att åka till dig igen babe. Hejdå alla uppdatering kommer sen?

Presentation

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards