Alla inlägg under augusti 2014

Av Julia Karlsson - 19 augusti 2014 17:49

Hejsan alla! 

Just nu sitter jag hemma och lyssnar på musik med mamma. 

Men idag började skolan. Det kändes bra ses sen. <3

Av Julia Karlsson - 17 augusti 2014 13:51

Hejsan alla!

Hej jag är ledsen för att jag gör så korta inlägg. Men jag har liksom inget att skriva om. Men nu ska jag vara social mot min kompis hejdå! <3

Av Julia Karlsson - 17 augusti 2014 13:48

Hejsan alla!"

Just nu sitter jag hemma hos Emma. Och kollade på väder prognossen. Eller hur det nu stavas. 

Och det vissar att det ska bli oväder, men det är lite mysigt faktiskt. 

Men sen ska vi på ishockey.  Men jag skriver sen hejdå.



Av Julia Karlsson - 17 augusti 2014 12:27

Hejsan alla!

Just nu sitter jag hemma hos Emma och han håller på att föna hennes hår men aja.

Vi ska på hockey sen.

Hoppas att vårt lag vinner. 

Men ses sen hejdå! :D <3 :* 

Av Julia Karlsson - 16 augusti 2014 12:14

Hejsan alla!

Jag vill verkligen ha en iphone 5s men asså denb kostar 5000. Och så mycket har inte jag men eftersom att jag snart fyller år så ska jag önska mig det. Men en gång när jag fyllde år så önskade jag mig en iphone 3gs, och det fick jag sen ett år senare så önskade jag mig en iphone 4s och det fick jag... och nu fyller jag snartv 13 så då ska jag önska mig en iphone 5s hoppas att jag får det. Men jag skriver sen hejdå alla! <3 

Av Julia Karlsson - 16 augusti 2014 12:09

Hej alla!"

Just nu kollar jag på Lab Rats... 

Men asså jag kommmer inte på något man kan göra men jag hoppas att jag kommer på något. 

Men iaf jag har målat naglarna. Det blev röd och rosa. 

Men asså jag skulle ha tjej kväll ikväll men jag vet inte ingen vill ju. 

Men jag skriver sen hejdå.<3

Av Julia Karlsson - 16 augusti 2014 11:36

God morgon på er alla! 

Just nu kollar jag på svampbob fyrkant.

Men det är inte speciellt kul...Men jag har inte så mycket att skriva om, men det är ett disko idag men jag ska nog inte gå på det känner inte för det av en massa anledningar. 

Svampbob är roligt men asså inte så jaaaa svampbob börjar nu. Så är det ju inte precis.

Ses sen i nästa inlägg hejdå! <3

Av Julia Karlsson - 15 augusti 2014 22:38

Hejsan alla!

Just nu ska jag äta mat med min låtsats pappa och min mamma är trött så att hon ska lägga sig.

om ni ser min blogg snälla gå in på min ask och ställ frågor då.

www.ask.fm/jullan221

Men om ni inte vill det så okej. 

Men det som jag skulle komma till är att vi ska spela IS-HOCKEY och jag ska vinna över han... 

HAHA det kan man ju hoppas men om det är säkert vet men ju aldrig haha.

Men vi ses kanske sen puss och hej <3 

Presentation

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards