Alla inlägg under juli 2014

Av Julia Karlsson - 31 juli 2014 22:46

Hej.

1. Hur gammal är du? 

13 snart.


2. Vart bor du? 

Privat


3. Har du djur vilka och vad heter de? 

En hund som är min, den heter zita. Sen min syster har en hund som heter zammi. 


4. Har du en annan blogg? Namn? 

www.Nattstad.se/mylovelylife


5. Har du syskon? 

Ja en lillasyster en lillebror och en storasyater en syster som är lika gammal. 


6. Har du kik? Namn? 

Ja jag har kik men det är privat sorry. 


7. Har du snap? Namn? 

Ja jag har snap men jag känner att jag inte vill ge ut den eftersom att jag inte känner alla mina följare.


8. Har du ask? Namn? 

www.ask.fm/jullan221


9. Gillar du katter? 

Ja men jag är allergisk. 


10. Gillar du hundar?

Ja eftersom att jag har en men min syster har med en. 


11. Gillar du hästar? 

Ja men jag är allergisk.


12. Vad är du allergisk mot? 

Katter, hästar och hundar men inte så mycket hund. 


13. Har du insta? 

Ja men ger inte ut det.


14. Har du en bil? 

Neej jag är bara 13.


15. Ska du ta köärkort? 

Ja


16. Ska du ta moppe körkort?

Ja det ska jag.


17. Är du singel? 

Ja


18. Gillar du din mamma? 

Ja jag älsakar henne över allt annat.


19. Vad heter din mamma? 

spelar ingen roll.


20. Hur många sidvisnigar hade du i Juni.

100

Av Julia Karlsson - 31 juli 2014 22:40

Hejsan alla. 

Ibland blir jag arg på mig själv. Jag har inte träffat min pappa sedan jag var 3 månader gammal, sen idag ringde jag till han och sa hej osv. Och ha sa att inte ville prata med mig eller något alls. Jag menar jag är bara 13år snart. Asså jag hoppas att alla andra ha en bra pappa det har inte jag. Blir så jävlar trött på han ibland. Jag hoppas att han ha det bra men jag vill inte prata med honom. :) men allvarligt jag bryr mig inte ett skit om honom, men man blir trött på sånt ibland. Men ha en bra dag alla. Hoppas att ni får en trevlig helg när den väl startar... :) 

Av Julia Karlsson - 31 juli 2014 12:56

Hej alla! 

Jag är ledsen för att jag inte har bloggat på ett bra tag men eftersom att det är sommar så har jag en massa saker att hålla på med. Men jag ska blogga så mycket som möjligt. Men om jag inte gör det på ett tag så bli inte arga då okej 

Men jag ska göra så gott jag kan... 

Puss och hej! :) <3 ;)

P.S kommentera gärna. :) <3 ;)

Av Julia Karlsson - 14 juli 2014 04:04

Hej!
Jag sitter hemma med en underbar kompis. Ja klockan är 04:03. Och jag är inte ens trött. Men sov så gott och ha det så bra puss Julia. Och sorry att jag inte bloggar på ett tag men det ska jag ändra på hejdå...??

Av Julia Karlsson - 2 juli 2014 12:33

Tja tja bloggen.
Just nu är jag med en kompis. Vi håller på att starta en vlogg tillsammans på youtube.
Mera info kommer när vi är klara med den. ?
Hejdå ses senare.

Presentation

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards